Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Energierekening

positieve leverancier

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Mevr Loggers met WoonEnergie

Ik ben nu zo'n 6 maanden klant bij woonenergie naar mijn volle tevredenheid. Vooral de prijs is uitstekend. Wat ik ook e...

Lees verder »

goede klantenservice

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Meneer Roodnat met WoonEnergie

Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin een beetje huiverig was voor een overstap naar een andere energieleverancier....

Lees verder »

grote teleurstelling

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door M.L. Janssen met Greenchoice

Wat een moeite om iemand aan de lijn te krijgen bij deze leverancier die mijn vragen goed kan beantwoorden en dan vooral...

Lees verder »

grootschalige diefstal

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Ronald van Straten met Windunie

Windunie bedriegt de consument op zeer grote schaal. Zo gaat savonds pas om 23.25 uur de meter op goedkope stroom, i.p.v...

Lees verder »

moeite met zonnepanelen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door B Gaastra met Windunie

Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...

Lees verder »

goede klantenservice

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door van leeuwen met Windunie

Goede snelle contacten met de klantenservice. Ben altijd correct en fatsoenlijk te woord gestaan. klachtenafhandeling k...

Lees verder »

fijn overstappen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Dirk-jan met MAIN Energie

Had een contract lopen bij Nuon, met 2 verschillende eind dagen voor gas en licht. De medewerker MAIN Energie die mij b...

Lees verder »

niet goedkoop maar wel goed

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Wilco & Anna met MAIN Energie

We zijn al 2,5 jaar klant van MAIN ENERGIE en altijd naar volle tevredenheid. Het interesseert ons niet of andere levera...

Lees verder »

foutieve rekeningen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Mevr. de Jong met Frivius energie

6 maanden klant en tot nu toe slechts 1 correcte nota gehad van Frivius. Er worden veel fouten in gemaakt waar ik telken...

Lees verder »

professionele klantenservice

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Dhr. Brackenie met Innova Energie

Echt een super service gehad bij Innova. Ik had wat vragen over de rekening en werd heel goed te woord gestaan door de m...

Lees verder »

slechtste leverancier ooit

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Jochem met Eneco

Ik heb nog nooit zo'n slechte leverancier gehad! Ze beweren glashard mijn opgave van meterstanden niet te hebben ontvang...

Lees verder »

blijft maar incasseren

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Ronny met Eneco

Overgestapt gemaakt naar Nuon. Eneco bleef ondertussen rustig maandelijks door incasseren. Bij informeren omtrent deze g...

Lees verder »

ze doet haar best maar helpt niets

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Marciella met Eneco

Ondertussen zeker tussen 10 tot 20 keer contact gehad met Eneco. Ik heb al mijn informatie waaruit blijkt wat de gecorr...

Lees verder »

acceptgiro problemen

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Mark Berger met Eneco

Nu men bij Eneco af wil van de acceptgiro, krijgen we ineens een korte betalingstermijn van maximaal 2 weken van dag va...

Lees verder »

ben erg tevreden

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Sammy met Eneco

Ben erg tevreden over eneco en wel om de onderstaande redenen. 1 Prijs 32% korting op gas helemaal goed 2 Klantense...

Lees verder »

niet overstappen aub

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Ozlem met Eneco

Helaas heb ik zelden zo’n slecht bedrijf met onprettige service gezien!!De bereikbaarheid van de klantenservice i...

Lees verder »

duidelijk & eerlijk

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Hennie Klaffers met Eneco

eindelijk een duidelijke en eerlijke maatschappij, na jaren veel problemen te hebben gehad met Nuon ben ik blij dat ik n...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Klara met UnitedConsumers

ben nog niet zo lang klant bij EinitedConsumers maar het bevalt allemaal prima; tot nu toe 1 x een probleempje gehad bet...

Lees verder »

complete hel op aarde

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Dhr. Riemslag met Oxxio

ik ben 65 jaar , nu al bijna een jaar in conflict met oxxio. inmiddels ia het een complete hel op aarde die niet zomaar...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Overstapproces:
  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Energierekening:
Door Douglas met E.ON Benelux

Tijdens de oplevering van mijn nieuwe woning heeft E-On helemaal kosteloos voor ons de aanvraag geregeld voor de leverin...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15