Ervaringen met energieleveranciers
Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Lees alle ervaringen met:
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Energierekening
Ik hoop dat het een foutje is
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik heb voor groene stroom van UC gekozen omdat ik graag iets terug doe voor het milieu.Maar nou kreeg ik deze week mijn...
Lees verder »geen specificaties verbruik
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Op de nieuwe jaarafrekening die ik onlangs ontving van UC staan alleen maar totaalbedragen. Wat je nou precies voor gas...
Lees verder »ga naar consumentenbond
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik heb onlangs een klacht ingediend bij de consumentenbond tegen UnitedConsumers omdat zij mij ten onrechte hebben afges...
Lees verder »welkomstpremie niet betaald
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
In oktober 2012 overgestapt naar Eneco met een "welkomstpremie" van € 220. Deze zou op de eindafrekening, dus zo'n...
Lees verder »Ook overgestapt na problemen
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ook ik ben na jarenlang klant geweest te zijn bij Eneco op aanraden van een vriend overgestapt naar Anode. Ik was niet t...
Lees verder »fijne en gemakkelijke overstap
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Wij zijn vorig jaar toen we verhuisden naar onze nieuwe woning overgestapt naar AtoomStroom. Ik ben helemaal niet van me...
Lees verder »3 jaar tevreden klant
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ben nu sinds 3 jaar tevreden klant van DELTA. Eigenlijk loopt alles via greenchoice want deze 2 partijen werken nauw sam...
Lees verder »groene stroom zelfde prijs
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ik zit nu sinds zomer 2010 bij Ding, en heb er nog geen moment spijt van gehad. Inmiddels zijn we jaar verder, heb ik mi...
Lees verder »veel duurder dan je denkt
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Electrabel zou ik niet aan beginnen als je energie van hen afneemt. Was vorig jaar bij ENeco en had 669 cube gas verbrui...
Lees verder »eindafrekening klopt niet
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Pure ellende. Zeker als je gaat verhuizen en geen klant blijft. Want net als je je voordeel eruit hebt gehaald pakken ze...
Lees verder »komen beloftes niet na
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Stap niet over op deze leverancier ze komen de beloftes die ze maken voor langlopende contracten namelijk niet na! Ze be...
Lees verder »geen klant worden hier
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Hier hetzelfde verhaal als Jeanette; word ineens gebeld en wordt me verteld dat mijn contract is opgezegd en dat ik nu 2...
Lees verder »snelle oplossing fout
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Wij waren in de periode dat de meterstand dient doorgegeven te worden op vakantie in China. Windunie heeft dan ook een v...
Lees verder »bevalt allemaal goed
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Toen wij 4 jaar geleden ons huis huurden, zijn we klant geworden bij Windunie op aanraden van onze buren. We hebben nooi...
Lees verder »wat een rot bedrijf
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Zeer slechte ervaringen met MAIN Energie!! Door het niet toesturen van papierwerk voor de meterstand aan mij hebben ze d...
Lees verder »een grote puinhoop!!!
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
het is gewoon een puinhoop bij Innova. ze maken daar heel veel fouten dat het gewoon teveel is om allemaal op te schrij...
Lees verder »slechte ervaring met NEM
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
heb hele slechte ervaringen met het beantwoorden van mijn vragen, wacht nu al meer dan 5 maanden op antwoord. Eindnotas...
Lees verder »slechte privacy
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Zonder mijn medeweten heeft iemand anders mijn correspondentieadres bij Eneco kunnen veranderen waardoor ik nu allemaal...
Lees verder »prima maatschappij
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Ben nu al zo’n 6 jaar klant bij Eneco. Alleen problemen gehad met een eenmalige verhuizing. Nieuwe bewoners van m...
Lees verder »financieel aan de grond
- Overstapproces:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Energierekening:
Gas en licht van Eneco is werkelijk verschrikkelijk! Wij hebben in 8 maanden wonende op een klein flatje van 50m2 met t...
Lees verder »