Ervaringen met energieleveranciers

Lees de ervaringen van onze bezoekers met verschillende energieleveranciers. Wilt u ook uw ervaring met een energieleverancier achterlaten? Klik hier!

Lees alle ervaringen met:

Sorteer ervaringen op:
Waardering - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening

tijd om over te stappen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Martin Dillemans met DELTA

Na een jaar bij DELTA te hebben gezeten heb ik nu de keus gemaakt om over te stappen. Ben vorig jaar verhuisd en de wijz...

Lees verder »

gematigd positief

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Goran met DELTA

Ik ben gematigd positief over DELTA. Na 3 jaar langvol problemen met Oxxio, heb ik sinds januari een contract bij DELTA....

Lees verder »

al 2 jaar klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ricardo met DONG Energy

Ik ben nu ruim twee jaar klant bij DELTA. Doel het dichter bij elkaar brengen van producent en de klant, is mede door de...

Lees verder »

nooit klachten gehad

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Michel van t'Geloof met DONG Energy

De klantenservice is redelijk bereikbaar. Waar maak je nou nog mee dat je echt meteen een persoon aan de lijn krijgt. We...

Lees verder »

snelle klachtoplossing

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lindabella met Electrabel

Toen ik de meterstand te laat had doorgegeven en Electrabel zelf een schatting maakte duurde 3 weken voordat het was opg...

Lees verder »

stukken beter dan Oxxio

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Claudine met Era Energy

Na eindelijk verlost te zijn van een ellendig jaar bij Oxxio, kan het natuurlijk alleen maar beter zijn. En Era ENergy v...

Lees verder »

voorschot 8 maanden ineens

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door moeder van 3 met Era Energy

Ik geef Era Energy een negatieve beoordeling omdat ik de dupe ben geworden van de financiële afdeling van dit bedrijf...

Lees verder »

voorschot 8 maanden ineens

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door moeder van 3 met Era Energy

Ik geef Era Energy een negatieve beoordeling omdat ik de dupe ben geworden van de financiële afdeling van dit bedrijf...

Lees verder »

goede klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door van leeuwen met Windunie

Goede snelle contacten met de klantenservice. Ben altijd correct en fatsoenlijk te woord gestaan. klachtenafhandeling k...

Lees verder »

snelle oplossing fout

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Fam de Boer met Windunie

Wij waren in de periode dat de meterstand dient doorgegeven te worden op vakantie in China. Windunie heeft dan ook een v...

Lees verder »

fijn overstappen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dirk-jan met MAIN Energie

Had een contract lopen bij Nuon, met 2 verschillende eind dagen voor gas en licht. De medewerker MAIN Energie die mij b...

Lees verder »

eerlijke leverancier

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lucassen met Frivius energie

Vorig jaar december overgestapt naar Frivius. Eigenlijk wilde ik eerder overstappen maar was te laat met opzeggen bij Nu...

Lees verder »

pas op voor stilzwijgende verlenging

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Ruben Visser met Frivius energie

Zojuist contact gehad met de helpdesk van Frivius naar aanleiding van een boete van 230 euro die ik kreeg icm een opzegg...

Lees verder »

een tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Daniel met Eneco

Ik zit al jaren bij Eneco en ben erg tevreden. Een aantal jaar geleden heb ik ook groene stroom afgenomen tegen een vast...

Lees verder »

ben erg tevreden

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Sammy met Eneco

Ben erg tevreden over eneco en wel om de onderstaande redenen. 1 Prijs 32% korting op gas helemaal goed 2 Klantense...

Lees verder »

duidelijk & eerlijk

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Hennie Klaffers met Eneco

eindelijk een duidelijke en eerlijke maatschappij, na jaren veel problemen te hebben gehad met Nuon ben ik blij dat ik n...

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Klara met UnitedConsumers

ben nog niet zo lang klant bij EinitedConsumers maar het bevalt allemaal prima; tot nu toe 1 x een probleempje gehad bet...

Lees verder »

schitterende bedrijf

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Wouter met Eneco

Eneco is een schitterend bedrijf en ik snap al die kritiek en commentaar van die mensen op deze website niet. Ben nu al...

Lees verder »

al 6 maanden bezig

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jamila met Energiedirect.nl

IK ben nu al 6 maanden bezig met Energiedirect om mijn teveel betaalde nota's terugbetaald te krijgen. Het meest verv...

Lees verder »

veel beter dan eneco

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Miriam met Energiedirect.nl

Nadat het bij ENECO behoorlijk mis ging met de aanmelding, heb ik contact gelegd met energiedirect. Ze waren erg prettig...

Lees verder »
Ga naar pagina:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15