Niets te klagen
Geschreven door Carla op 23/08/2011 om 08:13:
heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met RobinEnergy. Ben sinds dag 1 altijd goed geholpen zowel per telefoon als per e-mail. Kan me ook niet vinden inde andere ervaringen; bij mij waren ze heel flexibel in het te bepalen voorschot. en ik heb geen problemen met de automatische incassos omdat je dan tenminste weet dat je wel altijd op tijd betaalt.
Informatie over Robin Energie »
Meer ervaringen met Robin Energie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
10,0
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:

Meer ervaringen met Robin Energie
Bewindvoerder & Curator zeer blij met Robin
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Niet dan lof voor Robin Energie. Werkt snel Persoonlijk contact mogelijk voor bewindvoerder / Curator Afspraken zijn...
Lees verder »Tien euro overhead en profit in abonnementvorm.
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Wat ik zo duidelijk en nuchter vind is dat je tien euro betaald en de rest tegen leveringskosten en belasting/netwerkbeh...
Lees verder »ruim voldoende goed
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Niets dan lof voor deze energieleverancier. Het is volgens mij wel alleen een tussenpersoon maar hoe dan ook ze hebben h...
Lees verder »niet heel eerlijk
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...
Lees verder »