Tien euro overhead en profit in abonnementvorm.
Geschreven door I. Visser op 26/09/2013 om 17:15:
Wat ik zo duidelijk en nuchter vind is dat je tien euro betaald en de rest tegen leveringskosten en belasting/netwerkbeheer. De rest van alle energiemaatschapijen kunnen dat niet glashelder uitleggen.
Verder is er een gratis klantenservicenummer: maar de klantenservice is een beetje houtje-touwtje, hoewel je wel goed geholpen wordt.
Informatie over Robin Energie »
Meer ervaringen met Robin Energie »
Energieprijzen vergelijken »
Waardering
8,3
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:

Meer ervaringen met Robin Energie
Bewindvoerder & Curator zeer blij met Robin
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Niet dan lof voor Robin Energie. Werkt snel Persoonlijk contact mogelijk voor bewindvoerder / Curator Afspraken zijn...
Lees verder »ruim voldoende goed
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Niets dan lof voor deze energieleverancier. Het is volgens mij wel alleen een tussenpersoon maar hoe dan ook ze hebben h...
Lees verder »niet heel eerlijk
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben erg tevreden over RobinEnergie. Ze zouden wel iets transparanter mogen zijn wat betreft de beloofde kortingen. Er...
Lees verder »Niets te klagen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met RobinEnergy. Ben sinds dag 1 altijd goed geholpen zowel per telefoon als...
Lees verder »