fijne klantenservice

Geschreven door Klara op 28/04/2012 om 14:45:

ben nog niet zo lang klant bij EinitedConsumers maar het bevalt allemaal prima; tot nu toe 1 x een probleempje gehad betreft een foutieve factuur maar dit werd binnen enkele minuten door de helpdesk medewerker keurig afgehandeld en binnen 3 werkdagen was het geld retour geboekt op mijn rekening. Fijn om zo goed geholpen te worden

Waardering

8,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo UnitedConsumers
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met UnitedConsumers

Dikke 10 voor United Consumers

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Peer Verheijden op 29/04/2014 om 15:51:

Zeer tevreden klant. Kan het iedereen aanraden. Ik ben al jaren klant bij United Consumers voor verschillende producten....

Lees verder »

veel praatjes maar....

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Michael Roch op 02/05/2012 om 11:14:

Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet...

Lees verder »

soepele overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lennart op 08/04/2012 om 09:05:

Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar UnitedConsumers, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden....

Lees verder »

geen specificaties verbruik

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Charlotte op 05/04/2012 om 00:10:

Op de nieuwe jaarafrekening die ik onlangs ontving van UC staan alleen maar totaalbedragen. Wat je nou precies voor gas...

Lees verder »

Al jaren tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Erwin op 02/04/2012 om 09:21:

Leuke club en geen eendagsvlieg. Altijd correct en nemen bij vragen snel de telefoon op. Krijg ook netjes elk jaar korti...

Lees verder »