veel praatjes maar....

Geschreven door Michael Roch op 02/05/2012 om 11:14:

Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet aan UnitedConsumers begonnen wij dus al direct met een achterstand. UnitedConsumers had beloofd deze achterstand te betalen aan Nuon; maar nu 4 maanden verder hebben ze dat blijkbaar nog steeds niet gedaan en staat er nu een incassobureau voor de deur.

Waardering

4,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo UnitedConsumers
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met UnitedConsumers

Dikke 10 voor United Consumers

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Peer Verheijden op 29/04/2014 om 15:51:

Zeer tevreden klant. Kan het iedereen aanraden. Ik ben al jaren klant bij United Consumers voor verschillende producten....

Lees verder »

fijne klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Klara op 28/04/2012 om 14:45:

ben nog niet zo lang klant bij EinitedConsumers maar het bevalt allemaal prima; tot nu toe 1 x een probleempje gehad bet...

Lees verder »

soepele overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Lennart op 08/04/2012 om 09:05:

Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar UnitedConsumers, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden....

Lees verder »

geen specificaties verbruik

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Charlotte op 05/04/2012 om 00:10:

Op de nieuwe jaarafrekening die ik onlangs ontving van UC staan alleen maar totaalbedragen. Wat je nou precies voor gas...

Lees verder »

Al jaren tevreden klant

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Erwin op 02/04/2012 om 09:21:

Leuke club en geen eendagsvlieg. Altijd correct en nemen bij vragen snel de telefoon op. Krijg ook netjes elk jaar korti...

Lees verder »