Ervaringen met UnitedConsumers
Hieronder vindt u alle ervaringen van onze bezoekers met UnitedConsumers. Wilt u ook uw ervaring met deze of een andere energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Prijs product - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces
Ervaringen zijn gesorteerd op energierekening:
Al jaren tevreden klant
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Leuke club en geen eendagsvlieg. Altijd correct en nemen bij vragen snel de telefoon op. Krijg ook netjes elk jaar korti...
Lees verder »Dikke 10 voor United Consumers
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Zeer tevreden klant. Kan het iedereen aanraden. Ik ben al jaren klant bij United Consumers voor verschillende producten....
Lees verder »duidelijk gesprek
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Laatst had ik een verkoper van UnitedConsumers aan de deur staan. Deze jongeman heeft mij alles verteld over de werkwijz...
Lees verder »350 euro retour gekregen
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Vandaag 350 euro retour gekregen op mijn jaarrekening!!! Ben hier erg over te spreken! Verder heb ik goede ervaringen me...
Lees verder »fijne klantenservice
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
ben nog niet zo lang klant bij EinitedConsumers maar het bevalt allemaal prima; tot nu toe 1 x een probleempje gehad bet...
Lees verder »overstap slordig gedaan
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Onlangs ben ik overgestapt van Eneco naar UnitedConsumers. Ten tijde van het afsluiten van een contract met Eneco was mi...
Lees verder »fijne klantenservice
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik heb tot nu toe altijd goede contacten gehad met de klantenservice; ik word altijd snel en vooral correct te woord ges...
Lees verder »soepele overstap
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar UnitedConsumers, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden....
Lees verder »veel praatjes maar....
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet...
Lees verder »probleem snel opgelost
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik heb nu al meerdere malen problemen gehad met notas omdat ik volgens hun de verkeerde meterstanden had doorgegeven. Ik...
Lees verder »veel verkeerde rekeningen
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Dit bedrijf bezorgt me erg veel hoofdpijn de laatste weken! Zowel Unitedconsumers als hun incassobureau sturen brieven m...
Lees verder »ik ga overstappen
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik heb nu al diverse reviews gelezen over UC en ik denk dat ik nu daadwerkelijk de overstap ga maken. Ook al zijn ze nie...
Lees verder »zeer tevreden over
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
ik heb al bij meerder leveranciers gezeten van A t/m Z maar UnitedConsumers is tot nu toe met pluim de beste leverancier...
Lees verder »klantonvriendelijke medewerkers
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Slecht! Super slecht wat een bedrijf zeg, geen service, klantonvriendelijke medewerkers met een arrogante houding. Geen...
Lees verder »ik betaal meer dan bij eneco
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik heb onszelf 3 maanden terug ook aangemeld bij UnitedConsumers voor gas en stroom maar betaal nu ongeveer 30 euro per...
Lees verder »Ik hoop dat het een foutje is
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik heb voor groene stroom van UC gekozen omdat ik graag iets terug doe voor het milieu.Maar nou kreeg ik deze week mijn...
Lees verder »geen specificaties verbruik
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Op de nieuwe jaarafrekening die ik onlangs ontving van UC staan alleen maar totaalbedragen. Wat je nou precies voor gas...
Lees verder »they tricked me
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik ben ook in een verkoopraatje van deze club getuimeld; ze hadden me verteld dat ik een jaar gratis stroom zou krijgen....
Lees verder »ga naar consumentenbond
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Ik heb onlangs een klacht ingediend bij de consumentenbond tegen UnitedConsumers omdat zij mij ten onrechte hebben afges...
Lees verder »bonus is verkooppraatje
- Energierekening:
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
Hou er altijd rekening mee dat de toegezegde bonus bij verlenging van het jaarcontract tijdens een volgende jaarafrekeni...
Lees verder »1