Ervaringen met UnitedConsumers
Hieronder vindt u alle ervaringen van onze bezoekers met UnitedConsumers. Wilt u ook uw ervaring met deze of een andere energieleverancier achterlaten? Klik hier!
Sorteer ervaringen op:
Waardering - Klantenservice - Bereikbaarheid - Klachtafhandeling - Overstapproces - Energierekening
Ervaringen zijn gesorteerd op prijs product:
Al jaren tevreden klant
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Leuke club en geen eendagsvlieg. Altijd correct en nemen bij vragen snel de telefoon op. Krijg ook netjes elk jaar korti...
Lees verder »Dikke 10 voor United Consumers
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Zeer tevreden klant. Kan het iedereen aanraden. Ik ben al jaren klant bij United Consumers voor verschillende producten....
Lees verder »soepele overstap
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben na Nuon en Electrabel overgestapt naar UnitedConsumers, niet alleen werd mij 2 maanden gratis stroom aangeboden....
Lees verder »fijne klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ben nog niet zo lang klant bij EinitedConsumers maar het bevalt allemaal prima; tot nu toe 1 x een probleempje gehad bet...
Lees verder »duidelijk gesprek
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Laatst had ik een verkoper van UnitedConsumers aan de deur staan. Deze jongeman heeft mij alles verteld over de werkwijz...
Lees verder »fijne klantenservice
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb tot nu toe altijd goede contacten gehad met de klantenservice; ik word altijd snel en vooral correct te woord ges...
Lees verder »probleem snel opgelost
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al meerdere malen problemen gehad met notas omdat ik volgens hun de verkeerde meterstanden had doorgegeven. Ik...
Lees verder »overstap slordig gedaan
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Onlangs ben ik overgestapt van Eneco naar UnitedConsumers. Ten tijde van het afsluiten van een contract met Eneco was mi...
Lees verder »veel praatjes maar....
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Omdat wij al sinds iets meer dan 2 maanden in onze nieuwe woning woonden en dus aan Nuon hebben door betaald en dus niet...
Lees verder »veel verkeerde rekeningen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Dit bedrijf bezorgt me erg veel hoofdpijn de laatste weken! Zowel Unitedconsumers als hun incassobureau sturen brieven m...
Lees verder »ik ga overstappen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb nu al diverse reviews gelezen over UC en ik denk dat ik nu daadwerkelijk de overstap ga maken. Ook al zijn ze nie...
Lees verder »Ik hoop dat het een foutje is
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb voor groene stroom van UC gekozen omdat ik graag iets terug doe voor het milieu.Maar nou kreeg ik deze week mijn...
Lees verder »350 euro retour gekregen
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Vandaag 350 euro retour gekregen op mijn jaarrekening!!! Ben hier erg over te spreken! Verder heb ik goede ervaringen me...
Lees verder »zeer tevreden over
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
ik heb al bij meerder leveranciers gezeten van A t/m Z maar UnitedConsumers is tot nu toe met pluim de beste leverancier...
Lees verder »klantonvriendelijke medewerkers
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Slecht! Super slecht wat een bedrijf zeg, geen service, klantonvriendelijke medewerkers met een arrogante houding. Geen...
Lees verder »ik betaal meer dan bij eneco
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb onszelf 3 maanden terug ook aangemeld bij UnitedConsumers voor gas en stroom maar betaal nu ongeveer 30 euro per...
Lees verder »geen specificaties verbruik
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Op de nieuwe jaarafrekening die ik onlangs ontving van UC staan alleen maar totaalbedragen. Wat je nou precies voor gas...
Lees verder »they tricked me
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik ben ook in een verkoopraatje van deze club getuimeld; ze hadden me verteld dat ik een jaar gratis stroom zou krijgen....
Lees verder »ga naar consumentenbond
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Ik heb onlangs een klacht ingediend bij de consumentenbond tegen UnitedConsumers omdat zij mij ten onrechte hebben afges...
Lees verder »bonus is verkooppraatje
- Prijs product:
- Klantenservice:
- Bereikbaarheid:
- Klachtafhandeling:
- Overstapproces:
- Energierekening:
Hou er altijd rekening mee dat de toegezegde bonus bij verlenging van het jaarcontract tijdens een volgende jaarafrekeni...
Lees verder »1