prijzen zijn veel duurder

Geschreven door Mike Adriano op 03/03/2012 om 17:46:

Heb geen klachten over de levering of over de service maar vooral over de prijs. Ik had op internet een uitgebreide vergelijking gemaakt en toen zouden mijn maandelijkse kosten zo'n 100 euro bedragen. Nu zijn we 6 maanden verder maar krijg ik toch elke maand een nota binnen van 156 euro dat is meer dan 50% hoger dan ze me hadden voorgeschoteld. Erg jammer dat de tarieven die ze hanteren op de website niet overeen komen met de werkelijke tarieven

Waardering

3,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Westland Energie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Westland Energie

fijne klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door April McKenzie op 21/04/2012 om 10:35:

Ben erg te spreken over de vriendelijke medewerkers van de klantenservice van Westland Energie. Vorige week gebeld omdat...

Lees verder »

fijne en gemakkelijke overstap

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Geertje op 18/04/2012 om 07:48:

ben erg te spreken over de overstap; 4 maanden terug zaten we nog bij de Eneco maar dat was niet zo leuk. De service van...

Lees verder »

administratieve rompslomp

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Vicky op 10/02/2012 om 12:07:

Nou nou nou ik hoop dat ik me nooit meer zo druk zal maken als ik nu doe over mijn leverancier. Ik ben al 3 weken bezig...

Lees verder »

een trouwe afnemer

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Boer Ate op 27/12/2011 om 10:02:

Ik ben al jaren een trouwe afnemer van Westland zowel voor onze woning als voor onze kassen betalen wij een zeer gunstig...

Lees verder »

gemiddeld tevreden

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door milieubewust op 14/12/2011 om 19:53:

Woon nu al zo'n 2 jaar in het westland en ben toen direct klant gewordne bij Westland op aanraden van mijn buren. Ik heb...

Lees verder »