grootschalige diefstal

Geschreven door Ronald van Straten op 04/02/2012 om 19:40:

Windunie bedriegt de consument op zeer grote schaal. Zo gaat savonds pas om 23.25 uur de meter op goedkope stroom, i.p.v. 23.00 uur. Smorgens gaat de meter al op dure stroom om 6.38 uur, i.p.v. 7.00 uur. dat is diefstal op grote schaal. Ook de feestdagen werd veel dure stroom gebruikt. Telefonisch werd prijsompensatie en een monteur beloofd om de meter bij te stellen. Maar nu al 6 weken geen monteur gezien. En na een e-mail waarin ik heb gedreigd het probleem te zullen voorleggen aan de consumentenbond werd de meter wel ineens bijgesteld.

Waardering

3,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Windunie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Windunie

bevalt allemaal goed

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bobbie op 20/05/2012 om 10:14:

Toen wij 4 jaar geleden ons huis huurden, zijn we klant geworden bij Windunie op aanraden van onze buren. We hebben nooi...

Lees verder »

goede klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door van leeuwen op 24/03/2012 om 22:40:

Goede snelle contacten met de klantenservice. Ben altijd correct en fatsoenlijk te woord gestaan. klachtenafhandeling k...

Lees verder »

moeite met zonnepanelen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B Gaastra op 18/03/2012 om 08:53:

Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...

Lees verder »

bonus kun je vergeten

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Simone v K op 28/02/2012 om 08:34:

Wij zijn nav een krantenartikel, waarin beloofd werd ,een bonus van 150 euro, als je overstapte van de ene energielevera...

Lees verder »

geld blijft in nederland

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door boer uit friesland op 27/02/2012 om 11:35:

Bij mij aan de deur stond laatst een adviseur van windunie. Hij heeft mij de voordelen van windunie uitgelegd. zoals dat...

Lees verder »