snelle oplossing fout

Geschreven door Fam de Boer op 12/09/2011 om 19:03:

Wij waren in de periode dat de meterstand dient doorgegeven te worden op vakantie in China. Windunie heeft dan ook een verbruiks schatting gemaakt die vele malen hoger lag dan de werkelijke meterstanden van ons.

Eenmaal terug van vakantie hadden wij dan ook een dikke rekening in de bus liggen. Wij belden gelijk met de klantenservice en de medewerkster vroeg om de meterstanden van vandaag en gaf aan dat er zsm een aanpassing zal worden uitgevoerd. Naar ons gevoel werden wij uitstekend geholpen zoals dat hoort bij een degelijk bedrijf als windunie.

Ik begrijp de negatieve reacties niet van de mensen op deze website. Heb nooit problemen met Windunie en mocht er wat zijn dan word ik altijd goed geholpen.

Waardering

7,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo Windunie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met Windunie

bevalt allemaal goed

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Bobbie op 20/05/2012 om 10:14:

Toen wij 4 jaar geleden ons huis huurden, zijn we klant geworden bij Windunie op aanraden van onze buren. We hebben nooi...

Lees verder »

goede klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door van leeuwen op 24/03/2012 om 22:40:

Goede snelle contacten met de klantenservice. Ben altijd correct en fatsoenlijk te woord gestaan. klachtenafhandeling k...

Lees verder »

moeite met zonnepanelen

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door B Gaastra op 18/03/2012 om 08:53:

Tot maar liefst 3x problemen gehad met de afrekening van de stroom afkomstig van mijn zonnepanelen op mijn dak na de pla...

Lees verder »

bonus kun je vergeten

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Simone v K op 28/02/2012 om 08:34:

Wij zijn nav een krantenartikel, waarin beloofd werd ,een bonus van 150 euro, als je overstapte van de ene energielevera...

Lees verder »

geld blijft in nederland

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door boer uit friesland op 27/02/2012 om 11:35:

Bij mij aan de deur stond laatst een adviseur van windunie. Hij heeft mij de voordelen van windunie uitgelegd. zoals dat...

Lees verder »