Dhr. Vugts van Woonenergie

Geschreven door Karel op 27/02/2014 om 17:24:

Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25.

Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich voor als een vriendelijke en integere man, maar heeft ook mij belazerd. En niet zo'n beetje ook.
Ik had met hem tot 3 keer toe afgesproken dat mijn contract met Woonenerhie pas zo ingaan als mijn oude contract met E-ON af zou lopen. Heeft hij niet gedaan, waardoor ik van E-ON een boete kreeg van 100 euro en bovendien liep ik mijn premie van 270 euro mis.
Echt schandalig, Vugts is een ordinaire oplichter die aan alle kanten wordt gesteund door Woonenergie. Het contact met Woonenergie verloopt ook uiterst moeizaam, ze willen me niet in contact brengen met dhr. Vugt en ze hanteren de tactiek van de lange adem. Maar ik ben vast van plan om de langste adem te hebben en ga RADAR van de TROS inschakelen, te meer omdat er al talloze klachten over Woonenergie zijn binnengekomen.

Waardering

2,0

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo WoonEnergie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met WoonEnergie

Geld geincaseerd zonder contract!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jan Willem op 23/11/2014 om 17:40:

In oktober 2014 werd tot mijn verbazing 1 eurocent ('proefboeking') van mijn rekening geincasseerd door Woonergie, een m...

Lees verder »

administrative fouten bij woonenergie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door ontevreden weert op 29/08/2014 om 12:51:

gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...

Lees verder »

Administratieve puinhoop

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robert op 14/05/2014 om 18:30:

In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...

Lees verder »

Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Burger op 13/03/2014 om 19:27:

Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...

Lees verder »

Slechte betaler

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Dorethé Rollenvanger op 05/02/2014 om 17:46:

Jaren geef ik de meterstanden door begin augustus en volgt de afrekening half september.Aangezien ik altijd geld terug k...

Lees verder »