vervelend nieuws

Geschreven door Dominik Kulicki op 10/03/2012 om 15:42:

ik was erg blij met woonenergie; op de klantenservice had ik niks aan te merken en ook de levering ging prima. Het vervelende nieuws kwam toen ik mijn eerste eindnota ontving; alles bleek toch lang niet zo goedkoop te zijn als ze mij hadden voorgespiegeld aan de telefoon; mijn rekening was dus 300 euro duurder dan ik in eerste instantie had verwacht. Ik hoopte na mijn overstap van Nuon juist 300 euro te kunnen besparen bij deze partij!!??#%

Waardering

4,3

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Logo WoonEnergie
Win een weekendje Rome!

Meer ervaringen met WoonEnergie

Geld geincaseerd zonder contract!

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Jan Willem op 23/11/2014 om 17:40:

In oktober 2014 werd tot mijn verbazing 1 eurocent ('proefboeking') van mijn rekening geincasseerd door Woonergie, een m...

Lees verder »

administrative fouten bij woonenergie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door ontevreden weert op 29/08/2014 om 12:51:

gebeld naar woonenergie. Om het abonnement voor stoom en gas stop te zetten wegens verhuizing nu bijna 2 maanden late...

Lees verder »

Administratieve puinhoop

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Robert op 14/05/2014 om 18:30:

In november 2013 kreeg ik de jaarafrekening gas, die op een verkeerde meterstand gebaseerd bleek te zijn. Volgens de afr...

Lees verder »

Een zeer klantvriendelijke organisatie met een zeer slechte klantenservice

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Burger op 13/03/2014 om 19:27:

Mijn moeder van 83 is overgestapt naar woon energie. Mijn moeder vult de formulieren in maar geeft een verkeerd rekening...

Lees verder »

Dhr. Vugts van Woonenergie

  • Prijs product:
  • Klantenservice:
  • Bereikbaarheid:
  • Klachtafhandeling:
  • Overstapproces:
  • Energierekening:
Door Karel op 27/02/2014 om 17:24:

Ik herken (o.a.) de ervaringen van Renate op 11/01/2014 om 19:25. Dhr, Vugts was ook bij mij thuis, hij deed zich vo...

Lees verder »